Sjukan!

Sitter här och väntar på att barnen och deras farfar ska vakna. Vi har sovit här i Degerfors i natt och Irene är redan på jobbet. Själv kunde jag inte somna om! Anledningen till att vi bor här nu i ett par dagar är för att jag är nyopererad och inte kan ta hand om kidsen själv när De veckor P jobbar. Igår så hände det en olycka med Alexander på dagis.. Ett annat barn har dragit honom hårt i armen ( va han säger själv, fröknarna verkar inte ha sett något) och nu har han jätte ont! Så gårdags kvällen spenderades på akuten! Alexander ska ha en eloge då han var super duktig och inte klagade mycket på de närmare 5h som vi fick sitta där!! Men doktorn kunde inte se något på plåtarna så han ville att en ortoped skulle titta på honom. Och att vi skulle bli inlagda över natten. Vi förklarade då vårt dilemma med att jag knappt kan röra mig och bestämde att vi skulle komma tillbaka idag på morgonen.. Så nu sitter jag som sagt här och väntar på att få åka tillbaka till akuten igen idag... Hoppas de kan hjälpa han idag nu för igår rörde han inte på armen alls! :( mina små oturs fåglar till barn! Var ju inte längesedan vi var där med Charlie också och fick limma ihop honom... Slänger in en bild på grynen också, den är tagen i somras så att ni inte tror mina barn springer runt halvnakna nu i kylan! ;P

Önska oss lycka till nu idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0