Vårt andra hem!

Idag startade vi dagen med att åka till dagis o lämna Alexander, sen åkte jag och Charlie vidare till lasarettet för ännu ett besök på barn mottagningen! Vi har ju nu för tiden klipp kort där.. Idag skulle vi se om Charlie var allergisk mot Alvedon, då han har blivit konstig tidigare när han fått det! Man känner sig lite som en hypokondriker när det sen visar sig att det går hur bra som helst! Men tur är väl det! Nu vet vi ju. Och dom sa det att det är alltid bra att kolla upp det under kontrollerade former! Och redan imorgon är det dax att utnyttja klippkortet igen men den här gången är det Alexanders tur! Astma utredning på han börjar i morgon!

Ligger här o skriver nu på grund utav att den lilla Charlie vägrar att sova... Jaaa han e sjuk igen och har nog lite feber! :( NÄR ska det här sluta? Den här gången fick han vara Frisk i en vecka och tre dagar! :( det värker i mamma hjärtat! Och det tar så på krafterna! Jag måste få SOVA!!! Håller tummarna för att han somnade in nu.. Tyvärr på nedervåningen och vågar mig inte på ett till försök att flytta han... Så jag tar soffan... Mmmm comfie!

Kontrakt till skk om ägarbyte på wilda har fixats idag också! På torsdag är hon inte längre vår! Vill gråta bara jag tänker på det! Lilla prinsessan!! Som tur är försvinner hon inte ut ur våra liv!

Saknar även Chanti gumman! Ni kommer alltid att vara mina två små prinsessor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0