39,1

Stackars Charlie är sjuk igen. :( temp 39,1 och hosta och super snorig. I natt som va så blev det inte många minuters sömn! :( jag är helt slut! Håller verkligen tummarna för att han sover i natt! I alla fall lite! Han sover nu iaf så får försöka att somna fort!

Alexander fick sina astma sprayer idag.. Han var super duktig hos doktorn. Tog blodprov också. Inga allergier! Det tackar vi för i alla fall!!! :)

Imorgon skriver vi kontrakt på Wilda, det värker i hjärtat!! Hon kommer med hit imorgon när vi skriver så att vi får se henne! Jag kommer grina ihjäl mig!


Nu måste jag springa o fixa lakan i sängen innan vi ska sova! (om man nu får göra det i natt..)

En inte allt för pigg Charlie..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0