Sugar ruuusch!!!

Det är helt sinnes, jag är så grymt beroende av socker!! Idag är det 2 veckor utan socker och trotts att det värsta suget har lagt sig så ringer det fortfarande i bakhuvudet efter en ny socker kick! Och framförallt nu när jag är själv hemma i en vecka igen! P åkte igår och kommer hem tisdag kväll igen! Min diet går annars bra! Följer programmet och är minus 4kg på 2veckor! Vi fortsätter i minst 4 veckor till! Kommer kanske att lägga in en fusk dag när vi firar Alexanders 3års dag.. Vi får se hur jag gör!

Älskade Alexander fyller 3 år på FREDAG!!! Älskade älskade Lill killen blir stor! <3 och dagen efter det så fyller Charlie 8 månader!

Nu är vinter semester bokad i Sälen!! 22/3 åker vi! :) mamma har tagit ledigt från jobbet också så hon ska vara barnvakt.. Vi bor på hotel och mamma pappa och Alex sover i husvagnen! Blir skönt att komma bort en stund!! :)

Nu sover vi en stund, så tar vi nya tag i morgon!! <3

Haha såhär kan det gå när man är supertrött på Ica maxi!! Alexander tro det eller ej somnade såhär! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0