Soffhäng

Ligger hör på soffan och känner mig väldigt ensam! När det närmar sig såna här dagar som födelsedagar och sånt så känns det mycket jobbigt att Pontus inte är hemma och kan fira med oss! Imorgon är det ju Alexanders födelsedag och jag får fira bäst jag kan tillsammans med Alexander här hemma!! Pontus jobbar till på tisdag så kalas på riktigt för godingen blir det inte förens onsdag.. Han var borta på Min födelsedag också och det kändes väl inte jobbigt på samma sätt som när det gäller ens barn. Men det kändes ändå trist! Missförstå mig inte! Jag vet såklart att fick han välja så skulle han vara hemma med oss!! Men tyvärr så måste ju pengarna också rulla in som dom ska!

Mamma är ledig i morgon och hon skulle höra av sig i morgon så skulle vi hitta på något roligt tillsammans med Alexander! Älskade lilla hjärtat!

Ska säga till P att kolla upp den eventuella resa till Filippinerna nästa vinter.. Måste prata med familjen annorlunda i såfall om vi ska åka/boka! :) som sagt så vill jag väldigt mycket just nu... Det kostar att ligga på topp!! Men samtidigt så skönt att ha lite att längta till! :) det är ju långt kvar så man hinner spara!!! :P

Någon som har någon bra Idee på hur jag kan göra min killes dag lite extra speciell?

Överlycklig by The way... Charlie har ätit MAT två ggr idag!! Wiiiii hoppas att det börjar att lossna nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0