Fluffy cloud!

Mina nya högtalare låg i lådan idag när jag hämtade posten! Wiiiiii provade den en snabbsväng här precis när jag gick hem efter en promenix med Camilla! Dom var mycket bra måste jag säga! Urbanista London.. Ordinarie pris är 399kr kg betalade 199kr mycket nöjd med mitt köp!! :)

Idag var som sagt Camilla här och hälsade på. Och hon hade med sig älskade wilda. Vad fin hon blivit wilda! Fin i kroppen och fin i pälsen! Och så glad hon blev av att få komma hit! :) så kul att ses.. Vi tog en promenad! Jag var ändå tvungen att gå och köpa schampo då jag inte riktigt stängt flaskan och sedan ställt den upp och ner... Det var TOMT... Så nu har jag tvättat håret med silver schampo 2ggr på raden och jag vill ju inte bli lila.. Så jag vågade inte en gång till! Så dusch fick vänta helt enkelt! Men nu så. Nu har jag köpt schampo så nu kan jag duscha igen. Imorgon är det choklad party hemma hos mig klockan 19.00 om jag har missat att bjuda någon som gärna vill komma så är det bara att pallra sig hit!

Nu ska jag passa på att städa lite, Charlie sover i vagnen än och Alex myser i soffan... Bäst att passa på som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0