??

Vad hände igentligen i veckan som varit! I torsdags så hade vi bestämt att vi skulle ta en road tripp till STHLM för att hälsa på familjen annorlunda. Vi skulle bara vänta på att Alexander slutade dagis så skulle vi slänga oss i bilen. Men då rungde S från jobbet och skulle skulle fråga om jag kunde komma tidigare till jobbet! Fuck! Jag hade helt missat att jag skulle jobba. Så det var tur i oturen att hon ringde. Annars så hade jag varit i Stockholm när jag skulle jobba. Det hade INTE varit bra. Jobb passet blev en ren katastrof som slutade med en polisanmälan. Mer detaljer vill jag inte gå in på.. =/ Ska till polisen i morgon för ett polisförhör.. Känns lite vemodigt måste jag säga!! Men det måste ju göras så. Vi bestämde i alla fall att vi skulle åka direkt på fredag morgon i stället. Och det gjorde vi. Em liftade med oss för att passa på att åka upp och hälsa på sin brors lilla dotter. =) Hon blev så glad över att hon fick åka med oss.. =) Det e klart att hon skulle få mysa bäbis!! I alla fall så kom vi fram till Idige Mathias, Elin, Ella & lilla Isolde. Det var mycket trevligt faktiskt. Jag tror att Alexander blev kär i Ella.. Hahah sötungen.. Charlie som aldrig vill sova sov faktiskt hela natten.. Men Alex därimot VÄGRADE.. Så mamman som aldrig fick sova fortsätter väl med det.. Det är ju dumt att bryta mönster... Haha.. Jag skulle ju jobba i helgen och P skulle på ett möte med crossen. Så vi gick upp tidigt och packade oss in i bilen för att åka hem igen.. I bilen på vägen hem hör vi att det varit skottlossning i KGA?!?! WTF... Vi åkte ochlämnade barnen i dfs och de sov där så natten lör-sön fick jag faktiskt sova!! =)) Och igår natt också.. Så nu börjar det att rätta till sig hoppas jag!! Håller tummarna! Nu ska jag kasta mig i säng! I morgon är det Xocai möte i degerfors om någon är intresserad! =) Bara att höra av sig! Jag älskar den här chokladen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0