Congratulations kids!

Alexander är nu 3:åring.. Hans dag firade vi med att Alexander och mormor åkte och handlade.. Sedan hjälptes vi åt att göra tårta! Han fick några paket också såklart! :) Han älskar Laban just nu, så han fick en Laban snutte av mig... Sen fick han endel kläder och ett puzzel och ett memory spel av sin mormor & morfar... Eftermiddagen tig vi en sväng ner till stan och biblioteket för att låna några Laban böcker och en Pettson & Findus CD.. Som är favoriter nr 2!!! :) älskade kille.. Kvällen slutade med att Alexander Sov kvar där och jag och Charlie åkte hem själva.. Igår blev C 8månader Shit säger jag... Bu hoppas den här mamman på att hon får sova inatt.. Har varit lite si & så med det de senaste nätterna!! Så ska ta och kasta mig i bingen på en gång!! Håller tummarna för inatt!! Imorgon är sista dagen, sen tisdag kväll kommer äntligen hjärtat hem!!! Onsdag kväll fortsätter kalasandet för Alex.. Med pappa, farmor och farfar! :)

Kolla smarta Charli, det börjas i tid!!

Idag åkte Charlie pulka för första gången.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0