The Host..

Eller genom dina ögon. Med Stephanie Meyer. Efter att ha älskat twilight böckerna så mycket som det går att älska en saga så ger jag mig nu in i ett nytt äventyr tillsammans med denna författare! Såg dessutom på youtube att även denna bok kommer att bli till film. Den kommer dock inte att vara färdig förrens 29 mars 2013. Jag älskar den här författarens sett att skriva. Hon beskriver det så detaljrikt att man önskar att man var där. Hon hastar inte iväg i sitt berättande utan låter det ta sin tid. Nu ska vi se om den här berättelsen kan mäta sig med mega succsen twilight! På tal om Twiligt så är det snart dax för film premiären av den fjärde filmen. Den första halvan utav breaking dawn. Premiären är den 18/November och jag Wirre Daniel och Pontus har bokat in oss på hotell i STHLM då. Om det blir film premiär eller inte får vi se. Beror sig lite på hur svårt det blir att få tag på biljetter... Det kommer nog vara ett antal skrikande länktande tonnåringar som köar.. I alla fall så skulle det vara en kul grej om så blev fallet. Wirre delar nämligen min kärlek till Edward.. Haha (precis som såååå många andra)...




Idag så är ju jag och Charlie ensamma hemma och jag finular på vad vi ska ta och hitta på! Inte kan vi sitta här hela dagen i alla fall.. Nej ut i det fina vädret och njut!!

Tänk om man kunde vara så här duktig!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0