Oatmeal & Idol..

Som alla redan vet (antar att ingen har missat det) så har ju årets Idol börjat igen! Och jag Poppe, Peter & Frida har bokat biljetter till finalen i globen!! Wiiii... 9/12 så ses vi i sthlm.. Men först så ska vi ju dit i november med Wirre & Daniel! =)

Varför finns det inte tålamod på flaska? Jag skulle behöva det med en vrång mini Poppe här hemma! Längtar så till att den här perioden ska gå över för gillar inte att jag och mitt lilla ♥ är så mycket osams! Men han provocerar mig med flit... Sen när jag blir arg så säger han med sin sockersöta småbarns röst, mamma inte arg! =) Man får inget dåligt samvete då eller hur... Haha svaret blir nästan varje gång, NEJ mamma är inte arg... Men det är väl meningen att man ska slita av sig håret på grund utav de små liven!!!

Förra helgen så tog jag ju lite bilder på mini ♥.. och i förrgår tog jag några till på båda de små liven... Blev många bra bilder. Så nu får jag framkalla lite tror jag! =) Jag bjuder på några här...








På söndag så är det dax för lilla Charlie att bli döpt. Vi träffade prästen igår för att gå igenom upplägget på dopet. Det blir nog väldigt likt Alexanders dop. Men det gör ju inget, Alexanders dop var bra! =) Egentligen så skulle vi ha haft en annan präst på dopet. Men Pontus ville ha Olle Sjöberg som vi hade förra gången. Så vi bad om att få han och han gick med på det! =)

Idag så hade vi premiär här hemma med Charlie! Han smakade på något annat än gröt för första gången.. Det första Alexander fick smaka var glass av farbror Marcus. Men med Charlie blev det "rätt"! Han fick sitt första mål havregrynsgröt idag! Visst ser han ut att ÄLSKA havregrynsgröt och vatten! Stackars liten...


Online: 1
Idag: 1
Denna vecka: 20
Denna månad: 100
Totalt: 12500

Lite roliga siffror på statistik mätaren idag... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0