Gött!




Idag vaknade jag utvilad. Provade att lägga Charlie för natten redan klockan halv nio igor och tänkte at det märks om han vaknar och är hungrig.. Han har sovit bra länge nu så jag har fått sovit hela nätter. Men jag har förut lagt honom en stund här nere i vaggan för att sedan väcka han och ge han mer mat innan jag går och lägger mig. =) Men det gick så bra sååå den lilla gull ungen sov hela natten utan några besvär och vaknade inte förrens storebror var vaken och kom in till mig. Så det var ju bra! Han är så duktig våran lilla kille! ♥

Idag är det ju Torsdag och Pontus är på jobbet och Alexander på dagis. Så jag och Charlie har myyyys. Jag känner mig riktigt pigg idag. tog en springtur igår kväll och tittade sedan å tv en stund. Men somnade framför tv:n så jag gick upp och lade mig tidigt. Klockan var nog inte ens tio tror jag. Sitter här och letar lite efter ideer till en ny tatuering. Har (precis som alla andra) tänkt att jag ska föreviga mina bran någonstans på kroppen. Vet bara inte hur eller vart ännu!

På söndag så förverkligar jag en av mina drömmar. =) Börjar nämligen att dansa igen då. Första kursen jag anmält mig till är Balett. Det känns lite fånigt men jag har alltid velat att dansa balett. Det har bara inte blivit så. Jag dansade när jag var liten. Men så stängde hon dans skolan. Och så var det med det! Vem vet, om hon inte hade gjort det kanske jag hade varit en prima ballerina idag! =P Det ska bli kul ialla fall och jag ser fram emot det. Min kropp kan nog behöva det. Få sträcka ut lite och räta på sig. Kommer nog att få jättefin hållning! =P



Nu är det städ dax innan huliganen kommer hem igen! =) Något måste man ju hinna få gjort. Jag ska tvätta dammsuga och skura golvet har jag tänkt.. Jag tycker inte att man gör annat än att städa städa städa! Har varit sugen på att köpa en H2O mopp X5 från TV shop meeeen, då ställer man sig ju frågan som ALLA ställer sig.. Kan man handla från TV SHOP? Funkar sakerna verkligen så jag gav mig ut i google djungeln för att finna svar och snubblade på den här otroligt bra sidan! EN VECKA Vart har den varit i hela mitt liv och varför har jag inte vetat om den tidigare? =P Precis en sån här sida som man letar efter! Oberoende vanliga mäniskor som provar produkterna (i en hel vecka) och sedan ger betyg! Mycket mycket bra! Jag tror jag beställer en efter att ha sett vad panelen tyckte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0