Befor dawn..

Japp idag var hela familjen uppe innan tuppen.. Charlie nattades igår Ca halv nio igen. Han vaknade en gång i natt och fick tutten. Han somnade om och var nöjd med det. Men klockan 05,30 så vaknade han igen och då ville han ha mat! Men jag kände mig pigg så det var inga problem att ta sig upp.. P går ju upp för att åka till jobbet klockan 5 då han börjag 05,30. så han hade ju redan åkt... Alexander hörde mig och Charlie. Så han vaknade också till och ville mysa med mamma. När Charlie ätit upp så ville inte Alexander gå och lägga sig igen. Så det var bara att gå upp det. Satte på Pippi åt Alexander och själv så gick jag ner till tvättstugan för att slänga i en maskin! Passade på att stryka lite lakan också. Eftersom att jag fastnade med den nya blogg designen här igår när jag skulle fixa och dona här hemma så får jag försöka att hinna det idag i stället! =) Fixade även till Sofias blogg. Kika gärna in där också! SMYGTITTEN Så nu är vi uppdaterade båda två... =)) Blev dock inte riktigt nöjd med min så får se hur länge den får vara! =)

Idag har jag mycket på tapeten. A & P åker bort på Cross i helgen så jag och lilla C är själva hemma tills på söndag. Så först måste jag packa till Alexander. Sen ska jag ringa och boka lokal till dopet. Det glömde jag igår och nu är det inte långt kvar. Den 25/9 blir det dop för lilla Charlie ♥ Sedan är det mer tvätt... Jag ska fortfarande dammsuga och moppa golvet. =) Runt lunch så ringer F för eventuellt en promenad. Jag måste ringa försäkringskassan. Sedan får vi se om jag och S kanske skulle hinna att ses också... Jag måste hem till mamma för att fixa dansskorna. Måste sy fast remmarna över vristen! Till kvällen blir det en spring tur och sen stupar jag väl i säng! =)

I söndags så gick jag, E, C & barnen korpen promenaden.. Det var trevligt så det tänkte jag göra nu på söndag igen. Försökte att få tag i E för att höra om hon ville följa med den här gången också? Men har inte fått något svar så jag klurar på ifall jag ska skicka ett sms till och se om hon svarar eller om det är så att jag ska "fatta piken" att hon inte vill med... Men jag vill ju veta om jag ska höra med någon annan. På lördag funderar jag på att kanske ta mig en loppis runda..



Alexander passade på att dekorera lite här hemma när mamma matade Charlie... SKITUNGE! =) Så kan det gå... Som tur är så gick det lätt att torka bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0