VÅR!! =)

Är det inte underbart. Man känner att våren kommer (trotts snö väder ibland) och visst är det underbart! Tiden går och nu är det ju snart bara 7V kvar tills bäbisen kommer. Jag kunde inte ha valt en bättre tid att få gå hem känns det som. Jag jobbar nu bara i morgon och två veckor till.. Kan inte förstå vart tiden tog vägen någonstans! Det kommer att bli perfekt till sommaren! =)

Har också klickat hem nya walking skor ett par rebook easytone.. Så att man kan tighta till sig sen efteråt. Inte för att jag kommer att ha brottom med det den här gången häller men ändå. Mina som jag har nu använder jag ju dagligen på jobbet så jag känner att det snart gjort sitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0