Nu har jag äntligen fått i lite kort i ram...

img_7261 (MMS)

Nu har jag äntligen fått i lite kort i ramarna här hemma! Inte världens bästa bild kanske men ändå! Jag blev nöjd! Mycket bättre än de test bilder som satt i! Ramen är från Perfect Home och kostar 539:- om någon blev sugen på en sådan!  Jag är så dålig på att fota så att bilderna kommer på höjden! Måste bli mycket bättre på det då alla mina ramar är åt det hållet! Nu  sover Alex Poppe hämtar pizza och så blir det tv mys! Jag har tagit långhelg då P måste jobba i morgon! Så jag e ledig fre, lör & söndag! Skööööönt! Jag börjat bli  trött i kroppen nu!!!! 2 veckor jobb kvar bara o jag räknar ner! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0