Ajaj

Fy har haft så ont i magen nu i ett par dagar! Blev lite orolig så var hos barnmorskan idag för att kolla upp så att det inte var någon fara. Men det trodde hon inte att det var.. Tog en del prover för att vara på den säkra sidan! Kon försökte att klämma och känna också ifall det gick att känna hur den här knoddisen ligger. Då jag upplever att det känns som med Alex som hade huvudet under höger revben. Och antingen så är det huvudet eller rumpan som ligger där. Men vi skulle hålla koll på det tidigt den här gången i så fall så att man kan planera lite bättre! Vill inte att det ska bli så veligt som det var genom hela Alexanders graviditet.

Idag var det ingen vacker syn när man vaknade upp... Det som var såååå fint i flera dagar!! Men nu när man är ledig i helgen så ska det komma snö!! Vad e detta?! SKIT.. Sen när man ska jobba till veckan igen ja då ska det bli fint igen... Ramlade gjorde jag här ute på gården i morse också.. Det var ju glashalt under den förbaskade snön!

Har gjort en stor beställning från NovaStar och väntar nu på leverans av snuttar till nya miraklet. Alex har ju haft dinglisar men för att undvika tjafs så får den här en helt annantyp av snutte! SuperNOva snuttar blir då superbra! Sen ska Alex få en ny halsduk och en jumpsuit! Han kommer att bli mammas snygging! =) Snuttarna var redan klara. Hon är så snabb med symaskinen! =) Så snart blir det nog leverans..

Jag har fått hem min Bellybandit också i brevlådan! Den kommer att bli min bästa vän de första veckorna efter! =)

I morgon är vi som sagt lediga och jag skulle gärna göra något roligt med Alex! Tänkte på Lek och buslandet! Vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0