Stolt storebror har fått lillebror i knät!...

img_2757 (MMS)

Stolt storebror har fått lillebror i knät! Han är verkligen super gullig o snäll mot Charlie! Idag så är det midsommar dagen och i morse när Charlie vaknade så regnade det så mycket att jag jag trodde att hela huset skulle regna bort.. Fyyyy säger jag bara.. Sommaren började ju så fint med sol! Sen vet jag inte vad som hände! Solen hittade någon annan del av världen att skina på! :/ igår så var det ju midsommarafton. Det blev en lugn sådan då vi har lilla Charlie på 3v och så hade alexander lyckats att få feber! Stackars liten korv unge det var inget som var bra! Svärmor fyllde år igår så vi var där och grattade henne! När vi sen kom hem igen så kom T, C och lilla F hit på besök! Det blev en lagom avancerad kväll med något glas vin och lite tjat! Charlie vaknade ca tolv igen och vi gav han mat för natten! Sen sov han ända till klockan halv sex på morgonen! Underbart när man känner att det går åt rätt håll!!! :) idag är Alex frisk igen också! Tror att det är en tand som spökar!! Idag så åker vi med familjen till lunedet och hälsar på camparna där ute... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0