Vattkoppor!

Stackars lilla älsklingen har fått vattkoppor... En efter en ploppar det upp små otäcka blåsor på lill killens kropp! Jag hoppas bara att det ska bli så lindrigt som det går för han! Fyyy jag kommer själv ihåg hur det var då jag var 6år när jag fick! Han är ju i en bra ålder i alla fall. De säger ju att det blir lindrigare när de är mindre!

Igår så var det trettondags afton och jag och frida körde kvälls passet på Kronhallen. Och gör det samma idag! 12.00-21.15 jobbar både jag och F idag! Så det blir en favoriter i repris! =) Fy så det finns att göra idag på jobbet då butiken inte såg kul ut igår när vi gick hem! Massor med varor kom det också som bara står och väntar på personalen idag! Imorgon ska jag också jobba fast att jag igentligen är ledig! Har tagit ett extra pass för att jobba in lite pengar. En lördag kväll ger alltid bra betalt! Så det tackar vi för! =)

Idag ska jag ÄNTILGEN beställa mitt vitrinskåp som jag dragit ut på så länge! Nu ska jag ha det där skåpet! =) Måste ringa vetrinären idag också och kolla hur det går med Chantis livförsäkring... Visste att det skulle bli krongel med det där... Hoppas att det ordnar upp sig! Saknar min lilla skrutt hund! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0