It's a NEW YEAR!

Japp nu är 2010 äntligen slut och vi blickar fram i mot 2011 för att se vad som väntar oss.. En sak är säker och det är att det kommer att bli fyllt med roliga händelser! Alexander ska ju tilexemel bli storebror. Och vi ska bli 2 barns föräldrar! =) Spännande. Vi har nu gått in i V 20 (19+2) och är halvvägs! GUD SÅ FORT TIDEN GÅR! Hinner ju inte riktigt med en här gången! Alexander fyller ju snart 2 år. Tiden har gått så fort och han har blivit så stor på en gång! Mammas lilla kille! Så den 3/2 blir det 2 års kalas! Det kommer att bli ett händelserikt år inte bara för oss utan för många andra runt omkring oss som också går i väntans tider! Det känns lite som en babyboom då många väntar både sitt första och andra barn just nu! Det är ju lite roligt då den nya lilla krabaten kommer att få många jämnåriga kompisar att växa upp med! =)

Barnvagnen är såld till S & E. De väntar sin första i maj (samtidigt som vi)! Hoppas att vagnen blir lika super för er som den varit för mig! Kommer att sakna den och skulle jag ha haft ett lugnare barn nr1 så skulle jag ha behållt den. Men nu är det som det är och min vildbas behöver tyglas ibland! Då han är bra på att röjja runt! Så vi behövde en syskonvagn. Då kan man spänna fast han där.. =P Så syskon vagnen är nu beställd. Det blev en City Select som vi hittade på baby proffsen! Den kommer att bli SUPER BRA tror jag! Den går att använda som både dubbel och enkelvagn och har massor av smarta lösningar att plasera barnen på. Det går även att koppla på Akta Gracos bilbarnstol på vagnen, så ett sådant fäste beställde vi med. Vi beställde en svart sitt del, liggkorgen är alltid svart. Och en röd sittkorg bara för att inte få en helsvart vagn! Det hade kännts lite tråkigt! Nu blir det lite färg i alla fall! Och skulle det nu vara en flicka där inne så får ju hon den röda.. =)



Alla dessa möjligheter och någon till finns med denna vagnen! =)


Jag har varit duktig nu och äntligen tagit tag i det här med att skaffa linser! Som jag har sagt i typ ett år nu! Så det håller jag på att vänja mig vid nu! Alla säger att utplockandet av linsen ska vara den lätta biten men jag tycker nog tvärt om! Första gången jag skulle ta ut skiten själv höll jag på att döda någon! Haha men jag ger inte upp! Det här ska allt gå vägen tillslut! Övning ger ju färdighet! =) Och jag börjar att bli duktig nu!

Det här är sista året som P fyller 20någonting och nästa år så passerar han över till 30!

I år har jag även bestämt att vi ska ta oss utomlands någonstans! Jag har tänkt på det så mycket nu och är så sugen! Skulle vilja packa väskan och åka nu! Det hade varit underbart att bara få koppla av med familjen en stund!

Inga nyårs löfen är lovade så då finns det häller inga att bryta! =) Hoppas ändå på att jag får ett friskt sunt och hälsosamt 2011 och att mina nära och kära får detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0