Det blev en kvällsmacka till kvällsmat ida...

img_4039 (MMS)

Det blev en kvällsmacka till kvällsmat idag. Med skinka och en massa grönsaker. Den mackan visste vart den skulle! :) inga fel inga fel. Var och storhandla på Ica maxi idag. Fick med mig en hel del hem och mycket för pengarna tyckte jag att jag fick också! Hade i och för sig ett presentkort på 500:- som var endel av julklappen från jobbet det här året. :) de där presentkortena vi får varje år i julklapp är super! Alla behöver vi ju mat! Nu så blir det tv mys. Fortsättningen på the deep sista delen ikväll! Idag har varit ännu en VAB dag. A har varit ganska gnällig och jobbig idag men det är väl sånt man får ta antar jag.. Och i morgon blir ännu en hemmadag med Lill grabben! Ska försöka att ta oss ut och leka lite i morgon. Men det är ju så halt! Jag tycker att det är lite läskigt! I morgon ska ja ringa socialen och boka tid också! Måste ju skriva på faderskaps papprena! Nu måste jag hjälpa P med Xbox spelandet.. :) Han är som ett barn på med det där spelet... Eller nej han är som ett barn alltid. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0