Bubblar..

Det är roligt för att det är nu som det börjar att hända grejjer. Den lilla i magen rör sig mycket nu och det känns. Kan redan göra ont är den sparkar och boxar på mamma. I förrgår när jag låg framför tv: och det var full rulle där inne så kunde jag faktiskt känna sparkarna på utsidan! Jag har glömt bort allt det här känns det som. När vad händer och så vidare. Jag tycker att det har gått så fort den här gången? Kändes det såhär mycket såhär tidigt förra gången också? Än sak är säker i alla fall.. Att vi kommer att få mer än full rulle sen. Det är ju synd att säga att Alexander är lugn och harmonisk av sig!! Samtidigt som att det är bättre att det kommer nu när han är liten än sen när han blir äldre.. Men det är ett evigt tjatande och fyande hela tiden. Ibland vill man bara sätta en tillsalu skylt runt halsen på ungen och ställa han vid vägkanten. Ni får han billigt! Medans nästa stund så är man mammas diamant. Det dyrbaraste och finaste jag har! De stunderna är det absolut underbaraste!

Hur ska det bli med A nu då? Fighten om Crösspöjk VS Stallpöjk har ju varit vild sedan han var nyfödd... Och just nu ser det ut som att han ligger i hårdträning inför båda karriärerna. Haha Vi får väl se... Spänningen är olidlig..

 

Idag är det back to work efter en veckas ledighet. Jobbade sist förra lördagen. Så det känns som en evighetsedan! Nu är det dax att köra hårt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0