berörd..

Idag har varit en tung dag på jobbet.. Den satans förkylningen som vägrar att försvinna blev bara värre och värre! När jag kom hem så tog jag tempen.. Hade tydligen lite feber trotts allt 38,2... =/ Då var det inte så konstigt att jag frös.. Så alvedon friscus juice, och några apelsiner har jag tryckt i mig här på kvällen.. Lite citron också! Här ska C-vitamin bombas till 200%!! Fyy har varken lust tid ork eller råd att vara sjuk nu! Som sagt nu får det vara nog!! Det här året börjar INTE bra!! Inte nog med att jag känner mig som en stor slem propp, så tar ryggen död på mig den här graviditeten! Idag har jag varit på golvet och plockat varor hela dagen, och jag kan knappt röra mig! Haha känner mig som 85 i kroppen.. Man kan säga att det knakar i fogarna!

Har bänkat mig med filt i soffan framför Tv:n här i kväll. Först med Sofias änglar och hormonstinn som jag är så sprutade tårarna här hemma! Vilka fighters! Kan inte vara lätta att leva med den vetskapen i vardagen! Lite extra ligger det mig ju om hjärtat så vi ännu inte fått några som helst svar ang älskade P än.. På ett sätt så förstår man det här med att leva med någon som e sjuk och hur på frestande det är! Nog om det då jag vet att han inte tycker om att jag pratar om det. Finns så många alldeles för nyfikna där ute som gottar sig menar han på.. =/

Sedan nästa program den hemliga miljonären! Frågan är vilken distans får man till sitt eget liv efter att gjort något sådan? Hur svårt är det att börja blunda igen efteråt? Man vet ju hur man själv är. Mycket vill ha mer. Och märkeskläder är ju alltid roligt! Men jag BEUNDRAR personer som ger allt dom har även om de inte har nåt att ge! Önskar att jag kunde vara mer sån!

Fick mig en liten smygtitt av C idag. Vilken söööt liten bebis! Det har mamma S & pappa O gjort bra må jag säga! Ca 1 vecka gammal... Känns så långt borta att det där snart kommer att vara vi igen.. Kan inte ens fatta att vi faktiskt redan gjort det en gång! Känns lite läskigt...

Blir glad när jag ser att de senaste dagarna så har Wilda ätit ordentligt, varit busig och sett allmänt gladare ut igen! Blev lite orolig för att vi inte skulle kunna ha kvar henne! Så den här vändningen är jätteskön att se!

Idag kom äntligen försäkrings pengarna från Chanti också. Det löste sig till sist. Saknar min älskade lilla skrutta! Kan inte låta bli att fälla några tårar till när jag tänker på henne! ♥

världens sötase valp!!

♥Bjuder på ett valp kort på världens underbaraste, smartaste & snällaste hund RIP!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0