Rörigt..

Fy så rörigt det börjar att bli nu.. Är mycket i skallen med barn om the way och tankar på flytt. Har ju som sagt redan börjat att  fuskpacka endel av de saker vi vet att vi inte kommer att använda under den här tiden.. Tiden säger bara tick tack hela tiden och jag skulle behöva dubbelt så många timmar på dygnet känns det som. Samtidigt som jag försöker att ta det lugnt och stressa ner. Tänker ju på bebis där inne i magen.. På fredag så är det dax för visning av vårat hus! =)

Igår så låg alexander vaken när jag slutade jobbet. Han hade tydligen vägrat att lägga sig och somna. Så P hade fått sagt att du måste lägga dig ner nu och sova för det är natten. Men han låg där så snällt och väntade på att jag skulle komma hem och säga godnatt. Mammas lilla gullunge!! När jag sagt godnatt och puss puss och att mamma älskar dig så vinkade han bara och sa på sitt språk älskar dig tillbaka till mamma! =) Jobbigt att han vägrade att somna men åhhhhh så mysigt mamma tyckte att det var! =) ♥

Måste boka en ny klipptid då jag inte ser så snygg ut i skallen längre! *suck* När ska jag hinna att klämma in det mellan jobb och allt annat.. =/

Igår var det alla hjärtans dag.. Vi var så romantiska att varken jag eller P hade köpt något till varandra! Hoppas att alla ni andra hade en riktigt mysig alla hjärtans dag! Det var många kunder inne och handlade mys till gårdagskvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0