Ingen vanlig dag..

För det var Alexanders födelsedag hurra hurra hurra! I torsdags så blev prinsen 2år♥ Kan ni fatta att det gått sååååå fort? Det kan inte jag.. Hänger inte alls med.. Men jag antar att det är såhär det är. Alla säger ju hela tiden ta vara på den tiden när de är små för den kommer aldrig igen och det gååår så fort! Det är verkligen så! SÅ ta vara på tiden! =) Vi hade lite mini kalas i torsdags. Jag bestämde mig för att sluta lite tidigare på jobbet så att vi hann att ses lite. Vi åkte ner till DFS till snorkens farmor och farfar och fikade så fick han öppna paket också! Eftersom att vi ska flytta och jag inte kunde komma på nåt som the kiddo behöver så blev det bara en bilmatta från oss. Kändes så onödigt att handla på sig mer grejer när det redan känns som att vi vadar i saker här hemma. Och det verkade duka åt lill herrn.. Men favvo paketet var nog sparkcykeln som han fick av farmor och farfar. Han åkte varv på varv på den där och lekte att han kickade igång den som en motorcykel och gasade på handtaget! Haha det var kul ska försöka sno en filmsnutt från P:s telefon och lägga ut här! =)

Mer kalas blir det idag! Då kommer DFS:arna Min mamma och pappa hit och fikar! Så lite mer paket får han.. Igår så somnade han i DFS när P var där och skruvade lite så vi blev barnlediga igår kväll. Vi styrde kosan mot F & P för att kika in nya lyan! Den blir super åt er tror jag =) Mat fick vi på det också. Vi hade så trevligt så klockan hann att bli 2 innan vi pallrade oss hem. Jag som är så trött nu för tiden så var det ett under att jag inte dog! Samma med F som ALLTID brukar somna. Även om hon vissnade till de sista minuterna så var hon faktiskt vaken hela kvällen! Tack för en trevlig kväll..

Idag är det lördag med ledig helg. Ska bara vila så att den här Jävla skit förkylningen försvinner nån gång. Nu hade jag lite feber igår igen och kände att jag blev sämre! Suck hur länge ska det hålla på?! Lite röj vill jag dock göra så att man har tjuvstartat lite tills man ska flytta. Finns mycket man kan packa redan nu och mycket man kan göra sig av med också! Så börjar man i tid kanske man har ork tid och lust att sälja grejerna i stället för att bara slänga det sen!

En sväng till Ica Maxi för inhandling av tårta till kalaset.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0