♥igår så firade jag och Pontus 5år. Alexander fick vara hos mormor och vi passade på att gå ut och äta. Plankstek blev det. =)

Idag så har det ju varit en underbar dag! Synd bara att man ska stänga in sig på Ica och jobba kvällspasset! =( Solen skiner och vädret är underbart! I morse så vaknade jag tidigt (på  grund utav den här skit förkylningen som aldrig släpper)! Jag tyckte att klockan 06.13 var lite tidigt att pallra sig upp en bernledig morgon så jag hostade upp lite ofrächa klumpar snöt mig typ 10ggr och gick och lade mig igen.. Men vaknade igen klockan åtta så jag kände att jag kan ju lika gärna få lite gjort. Tog mig en skön dusch och sedan så packade jag 2st flyttkartonger.. Vi har redan börjat att fusk packa sådant som vi inte använder.. Så att det blir så lite som möjligt att göra sen när det väl är dax!

Nu sitter jag på jobbet och ska snart börja.. Får se hur det går idag då jag låter som en hes kraxande kråka idag =/ Spännande att vara förkyld det finns tydligen en massa olika stadier att gå igenom.. Sen när man är färdig med alla så börjar vi om igen! Ne nu e det färdig gnällt! =)

Längtar tills vi får åka och hämta hem våran nya barnvagn.. Tiden går fort och vi är nu i tredje trimestern! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0