Sista dagen...

På mycket länge!! Ja nu är det alltså dags. Idag så gör jag sista jobb dagen. Sen ska jag vara hemma och vila upp mig tills bebis väljer att komma. Har en del saker att pyssla med då jag inte hämtat och sorterat några baby kläder än. Inte heller har vi gjort klart Alexanders eller Bebisens rum. Alexander har fortfarande en del av garderomberna jag och mamma var inne och köpte förrahelgen som skall skruvas ihop. Och Bebisens rum har jag inte riktigt bestämt hur vi ska göra än... Klurar fortfarande. Funderar på om man ska flytta på datorn som står där inne eller inte. Men blir så jobbigt att dra om alla sladdar.. Som sagt så får vi se...

Nu ska jag sätta på mig jobbkläderna och åka och göra det sista på ett tag framöver... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0