Off to work..

Har suttit här o grejjat lite nu. tiden springer iväg ibland. Nu är det tid för att göra sig i ordning sen e det jobbet som hägrar igen. Någon som har ett bra tips på vinterjacka. Skulle behöva en mycket varm och gosig jacka då jag redan börjar att frysa ute..

Det känns som att de skulle vara fredag idag men det är ju bara onsdag! Suck hade görna tagit helg efter dagens arbetspass idag. men då återstår två dagar till innan man är ledig igen.

Dagen har varit som alla andra vaknade tog hand om A. Vi tog ett bad sen frulle. Lite lek och bus sen vili vili. mamma (alltså jag) fixa lunch. Sen kläder på och iväg till dagis.. Jag ska vara tacksam för att han älskar dagis så mycket som han gör! Han springer in på gården och börjar att leka på en gång! Hinner knappt att säga hej då till mig..

I kväll får det nog bli några till avsnitt av true blood som vi börjat att sträck titta på här hemma.. Efter greys anatomy såklart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0