Vinterland!

Jag älskar vintern. det behöver inte bli kallare nu bara! Men är det inte fint med all vacker snö?! När det blir såhär kallt att snön förvandlas till krisataller.. I förrgår så var snöade det lätt och det såg ut som att hela luften var full av kristaller! Jag ÄLSKART! Har fått mina älskade vinter kängor nu också och jag fullkommligt älskar dem! Supersköna och varma!

 

Har precis varit och lämnat Alexander på Dagis. Nu ska jag ta mig en skön dusch sen är det jobbdax! Jag hoppas att de har tittat påschemat på jobbet och att S har gjort scheman långt fram så man vet hur man jobbar mot jul... Inte har jag julpyntat här hemma heller.. Skulle behöva slänga upp lite tomtar och advents staken.. Daliga dåliga mig... Får väl ordna det i kväll eller i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0