Tunga beslut.

Idag så har jag pratat med vetrinären igen. Man kan säga att jag har dragit ut på det här samtalet så länge jag bara kunnat. Men nu började Chantis medicin att ta slut så jag var ändå tvungen att ringa. Vetrinären tyckte som vi att det bästa för Chanti är att få somna in. Några Krokodil tårar har rullat ned för mina kinder och datumet är bestämt. Den 2/12 blir det. Fyy det känns så orättvist men samtidigt vet jag att vi gör det ända rätta. Det känns skönt att vetrinären tyckte det samma. Var tvungen att ta några kort på henne nu bara för det! Är ju så synd att alla hund kort försvunnit från datorn. Alla valpkort ALLT!

 

 

 

Världens finaste, bästa, klokaste hund!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0