Old Lady.

I går var det min dag. Och jag fyllde hela 27 år... Gud så tiden tickar på. Man börjar allt bli gammal! Firade dagen först med ett besök till Paus. Där fixade Virre till mitt hår. Tack darling det är alltid skönt att vara nyklippt! Sen fick jag paket också! ett jättefint halsband! Tack igen! =) Poppes paket ligger fortfarande på posten så det har jag inte fått än! Fast det borde varit här för längesedan! Ni kommer väl ihåg de härliga vuxen sparkdräkterna?! Ja den är i alla fall i från min darling! Svärmor och svärfar var också här igår och fikade. Fick ett halsband till utav dem i present! Med en bricka som det stod Alexander på och en ängel bredvid! Super gulligt! Firande med mamma och pappa tar vi på Lördag! Då åker vi hem till dem i stället och så lämnar vi Alexander där. Vi tänkte mysa till det med en bio kväll... =)

Har hämtat och hängt upp ramen på Alexander också förra veckan se så fint det blev!!

Nu ska det bara monteras en lampa över..



Vi ska också sälja våran barnvagn så om det är någon som är sugen eller känner någon som behöver en tveka inte! Den är i toppen skick. =)



Ligg korgen är en city korg från emmaljunga i färgen withe crock. den ser som ny ut då vi tvättat rent den och förvarat den i en plastpåse när vi inte använde den längre. Vagnen är en city cerox 360 emmaljunga vagn från år 2009, och är i färgen brown check. Perfekt färg till både pojke och flicka. Den är inte solblekt eller fläckig då den är lite använd. Vi har en sulky som vi har andvänt mer. Har satt priset på 5000:- Men kan prutas.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0