Virus VARNING!

Ny virus varning ute.. NEGATIVA GRETA har brutit ut igen! Huvudsakliga symptom. Klaga, skadjeglädje & allmänt dåligt humör! Så om ni hör att någon i eran omgivning blivit smittad! SPRING! Tror att jag själv ligger i riskzonen...


I går så var vi hemma hos Eddie & Loke med familj och hälsade på! Meningen var att Chanti och Loke skulle få till det! De uppvaktade varandra ordentligt men lyckades inte riktigt att få till det! *suck* Men vi får prova vidare! Synd bara att vi har så ont om tid... Chanti fick sova kvar och vi tog med oss Eddie hem över natten... Blev en sömnlös natt för båda familjerna tror jag! =)

I morgon så ärt jag leeeeeedig (från kronhallen) jag ska nämligen ha ett party på kvällen!

Måste ringa I så vi hinner ses här någon dag! Samma gäller J & M... I'm a workoholic =P

Trysil snart kommer viiiiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0