Trötthetsdöden..

Ja äntligen så är den slut!! Det är bara att konstatera att man INTE är så ung som man skulle vilja vara längre! Men som sagt det var ju en lyckad helg i alla fall! F & Jag gillart! Nästa gång får Sus följa med =P  Och alla som inte dansar är voldtäcksmän, det gäller mellan 12 och 5..

Det våras!!! Wiii jag ÄLSKART ÄLSKART ÄLSKART!! Har längtat ut sååååå mycket! Nu ska det promeneras & nya springkläderna plockas fram ur garderoben.. Plockade fram vårjackan idag med..

Har varit hos doktorn med min arm i dag och han konstaterade att den sitter kvar! Nej då... Men jag slapp sjukskrivning och fick ett recept med starka piller... Så nu ska det väl ge sig tycker jag!!!

Nu alla mina systrar så har vi en slagen hjältinna som behöver all support som hon kan få just nu. Och vi systrar måste ju hålla ihop!!! Så skicka en liten kärlekskommentar här till henne! Vi vet ju alla att killar är svin och borde spärras in. Bura in dem så kan de supa, knulla och slå varandra bäst de vill! De behövs bara för ett syfte och det är fortplantning. Så nu älskade vänner behöver vi er!!!



SÄNDER ALL MIN KÄRLEK & TILL DIG I DAG MIN ÄLSKADE VÄN!!


Kommentarer
Postat av: I

tack för att du finns <3

2010-03-18 @ 06:40:37
Postat av: Frida

jag sänder givetvis all min kärlek och lite till!

2010-03-18 @ 22:48:51
URL: http://minimicro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0