Skidsemester!

Nu sitter jag här trött i benen efter ännu en skid dag i Trysil! Skönt att få åka av sig lite.. I förrgår så körde vi hela dagen och avslutade med kvällsåk! Super fint med kvälls sol och perfekt i backen. Dock så var det inte den bästa backen men super i alla fall!



'

             
Super härliga skid bilder bjuder jag på här!... På bilderna är det Jag Pontus och en gruppbild på Pontus, Bosse, Marcus & Nils-Morten.




Var tvungen att bjuda på en bild på Alexander också! Mammas gullunge! =)


I morgon så går färden hemmåt igen. Det ska bli skönt också då Alkexander i sovit så dåligt! i två nätter så fick jag väl två timmars sömn sammanlagt!

Nu ska vi spela spel! Kampen mellan kvinna & Man! Haha nu ska de få karlslokarna!!! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0