Poppis påhitt!!!

Jag lovade ju för ett tag sedan att jag skulle ta en bild och lägga upp på P:s nya påhitt! Har helt glömt bort det... Men här kommer den i alla fall! Kul lek de har killarna! Rollspel irl!?



Vi har ju försökt att para chanti! Tyvärr så går det ju inte som jag vill! =( Hon släpper inte till... Och i morgon åker vi till Trysil så idag var sista försöket! =( Det här är killen som skulle ha blivit pappa i alla fall!



Stilig kavaljer vi har fixat åt henne...

Fakta:

Född: 06.04.19

Heter i stamtavlan: "Fullträffen's Casanova"

Heter till vardags: Loke

Uppfödare: Fullträffen's kennel

Moder: Sorita's Sunrise for Fullträffen

Fader: Pinscheelas Atlas

Höjd: 30-31 cm

Väger: 4,8 kg

I kväll så jobbar jag kväll med Madde! Och sedan så ska jag försöka att packa lite när jag kommer hem! Har packat endel idag på förmiddagen! Men jag hatar att v ara ute i sitsta minuten så ska försöka att få så mycket som möjligt klart idag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack snälla du=) Ja det var synd att det inte blev något denna gången. Nära skjuter ingen hare heter det ju.. hoppas ni får en jätterolig semester!!

2010-03-05 @ 23:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0