Partyanimal!

Japp igår så hade vi vinprovning/sprituffe/målarkväll här hemma! Jag F, J, P & N =)

Jag skulle ju vara så duktig att måla Alex rum igår! Barnvakti var fixad. Han sover över hos Farmr & Farfar. Det började med att jag inte hittade någon roller. Och sedan så säger P Att vi inte har någt spackel heller... *suck* F fick leta fram spackel hemma och på vägen hem från kronis (klockan 21.30) så åkte vi förbi Ok för att fixa en roller... Uppdrag slutfört! Vi spacklade, och under tiden vi väntade på att spacklet skulle torka så slank det ner en del... Har i alla fall målat ett lager! =) A fick sova en natt till hos farmor & farfar så att P får göra klart idag för själv så ska jag ju jobba!

Hade ju lovat M & I att vi skulle med till Örebro idag också och vi var ju tvungena att åka tidigt då jag skulle till jobbet... Synd bara att vi alltid har så trevligt att klockan tickade på igår! klockan 5ca hamnade vi i säng! Hua hua.... Jag behöver soooooooooooova! I stället ska jag gå och byta om nu till min standard outfit! Ica-kläderna...

Listen, enjoy and LOVE IT!!



Nya kuddarna är nu helt fixade. överdragena köpte jag i Norge, De var ett kap må jag säga äkta får skinn! =) Och kuddarna inhandlades idag på Ikea... Hör & häpna så köpte jag inget onödigt på IKEA idag! Tror att jag är sjuk!!!! Hur som hälst så skulle offra mycket för att burra ner mig i kuddhögen nu i stälet! Tröstar mig med att det är kvälls skiftet med Fridi & att hon antagligen mår som jag så.....

MYYYYYYS!!!


Kommentarer
Postat av: lilla jag

haha jaa herregud men sicken rolig spontan kväll iallafall ;)

2010-03-15 @ 23:23:46
URL: http://minimicro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0