Prinsen..

I dag efter jobbet så kom mamma pappa & Svärmor & svärfar hit och firade Alexander. Lite i förväg men ändå... Som sagt så kan jag inte fatta vart det här året har tagit vägen! På onsdag (på alexanders 1års dag) så har vi familjegrupps träff! Det ska bli kul att få se alla små kmoddisarna igen då det var ett tag sedan sist och det händer ju så mycket med de små liven nu! Se om det är någon mer än Alexander som är duktig och går!

Mamma och pappa hade köpt en jättestor sackosäck till A som han kan ha och mysa ner sig i här hemma framför tv:n när han blir lite större. Det är ju perfect nu på dagarna när han ska vila. Då slipper jag ju gå upp och lägga han i sin spjälsäng! När han vaknar till så kan han ju själv bara krypa ur puffen! Perfekt! =) Han tyckte att den var jätterolig och kröp omkring och slängde sig i mega kudden!


Alexander fick en sådan här knallblå av mormor och morfar!

Sedan fick vi alexanders namn i sådana här bokstäver som jag ska sätta upp i hans rum. Dom hade farmor & farfar köpt till han! Och en massa kläder till lill plutten också. =) På torsdag ska vi ha lite kalas för några vänner då han faktiskt fyllt 1år.

I morgon så ska vi försöka att traska förbi min farmor så att hon får ge honom ett paket och säga grattis! Bäst att vi tar med en tårtbit till henne då hon är tårtälskare No 1! =) Efter det så har vi ett uppdrag! Hitta ett par vinter kängor till P. Och det har visat sig svårare än vad man skulle kunna tro! Sist men inte minst så ska jag JOBBA! Min "officiellt" första dag på jobbet!

Vi fixade med P:s föräldrarpenning förut gud vad han satt här och muttrade! Fattig jag kommer att bli och bla bla bla! Jagg älskling välkommen till försäkringskasse träsket! VISST ÄR DET HÄRLIGT! Som att någon tycker att det är kul att krångla med SGI lägstanivå dagar och hela baletten?! Håll ut ♥... Du ska ju bara vara hemma en månad på heltid! :)

Kommentarer
Postat av: Cawoline

haha nej ja vet xD får väll hoppas på de bästa ;D

2010-02-01 @ 19:55:50
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara & Tyra

Grattis i efterskott!! är det redan så längesen du satt med stor mage hemma hos oss;)

2010-02-07 @ 20:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0