Party party!

Vill börja med att fortsätta att GRATTA! Min lillebror fyllde år 14 Januari så grattis i efterskott bror!

I går så hade mamma sin 50års fest! Och jag får nog tycka att den blev lyckad! De flesta som hon bjudit kom. Jag tror att det felade på 3 personer.. Det trotts att det blev strul med lokalen! Hon hade igentligen bokat festen för dagens datum! Men på något vänster så hade det blivit dubbelbokat! Och mamma fick byta datum då hon var den senare bokningen. Så bara några dagar innan festen så fick hon ringa alla och fråga om de kunde byta dag. Så det  var tur att det gick bra. Trevlig stämning var det hela kvällen också!

I helgen är det jobb helg och jag är jätte hes!! Men det kommer nog att gå bra ändå ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0