Morning!

I går så började jag att jobba igen. Nu har jag gjort min sista mammalediga dag! =( Det är blandade känslor! Men Dolly är glad att jag börjar i alla fall!! Men hon drar ju snart och lämnar mig på jobbet ensam då hon åker till THILAND i 2 veckor... Snyft jag vill också!!!!

I dag så ska vi ha 1års kalas för Alexander. Så mamma pappa och irene och bosse kommer och äter lite tårta. Han fyller inte förrens på Onsdag men pappa är ju inte hemma på veckodagarna. Jag fattar inte vart tiden tog vägen!! =( Han är ju så stor min lilla plutt!!

Vill önska E lycka till när du ska operera dig! Det kommer att gå jättebra ska du se. Tänker på dig gumman det vet du! Puss puss....

I natt så sov jag så gott! Jag ville INTE vakna och gå upp till jobbet! Hade gärna legat kvar och sovit en stund till! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0