Last week..

Japp dagarna rullar ju på och jag är nu inne på min SISTA vecka att vara hemma och vara mammaledig! Hjälp! Jag blir lite deprimerad faktiskt. Samtidigt som att jag vet att det är lugnt. För när man väl är på jobbet så känns det precis som vanligt igen... Så jag är inte orolig. Typiskt bara är att OS börjar och jag missar det då P ska vara hemma i Februari... *suck* men det är väl min vanliga otur...

Ledsen jag blir Idige när jag läser din blogg! Man kan bara göra ett konstaterande! och det är att du måste ha vunnit miss Popularity contest i degerfors! Så det är väl bara att säga GRATTIS?! För det är nämligen så att desto populärare man är desto mer avundsjuka blir människor.. Destomer vill de förstöra osv! Det är bara att inse att det finns massor av saker att faktiskt vara avundsjuk på också. Tex så ser du bra ut, du är smal, underbart snäll, har underbara barn, en kille som bryr sig om dig och dina barn på riktigt. (för det vet vi att han gör) Dessutom så ser han ju väldigt bra ut. Och så har ni köpt ett hus som har blivit jättefint, ni har bra med pengar och framförallt Han är din! Och det sticker tydligen lite för mycket i ögonen på vissa.... Men om nu alla dessa påhopp skulle vara sanna! Vilket jag inte tror då han knappast är stålmannen. Men OM så måste ju den/de här tjejen/tjejerna som han skulle ha vid sidan om känna sig väldigt speciella då han bara hinner dit in med kuken och dra igen... För annars så är han ju med er.. Jaja trist är det i alla fall. Att ni inte fick ett bättre motagande till DFS!! Men såhär är det på landet =P Det är bara låta det rinna av dig och se att han faktiskt ÄLSKAR DIG! ♥ Och du vet ju vart våran postlåda bor om du vill prata av dig lite och så....


Igår så fick jag & A besök utav I och vi hade en bra förmiddag då vi båda fick pladdra av oss en massa! Kom på en sak kaffedrickare som jag INTE är att jag inte frågade om du ville ha en komm eller något aannat heller för den saken... Otrevlig jag är.. Jag ber om ursäkt men jag brukar alltid att glömma det! Det faller sig inte naturligt för mig. Så alla ni som kommer på besök till mig och jag inte frågar. Fråga mig! Haha ska försöka att bättra mig...
Sedan så bar det av till lasarettet då vi hade efterkontroll på Alex öron. De såg superfina ut så det var ju bra! Supersnäll var han också! Doktorn blev så impad av att han var så lugn och snäll att hon passade på att göra ett litet hörseltest på honom också! Vilken tur vi har fått meed honom! =) Världens snällaste kille...

I söndag fyllde Rantanen 30 år så passar på att fortsätta att gratta lite här på bloggen...

GRATTIS MATHIAS RANTANEN 30ÅR
NU HAR DU FYLLT GUBBE!!!


Alexander ligger och vilar en stund nu men när han vaknar igen tänkte jag ta en tur ner till stan och titta efter födelsedagspresent till Alexander då det snart är hans tur att fylla år.. Då blir han 1.. Vart tog tiden vägen? I kväll sen så skulle P åka och träna och jag funderar på om jag kanske ska göra det samma? Vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0