Its a NEW year...

Japp nu är det här 2010! Men 2009 har varit allt annat än ett händelselödst år! Några utav höjdpungterna har ju att göra med att man blivit stolt förälder åt våran ÄLSKADE Alexander...

2009 02 03 Alexanders födelsedag!


sedan har man under det här året fått se han växa och utväcklas från nyfödd till att snart fylla 1år! En helt underbar resa från att få se det första leendet, första tåren, första skrattet, första tanden, första vändningen, första ordet, första krypet & nu dom första stegena! Japp våran lilla kille börjar att bli stor & kan redan gå själv!



Nytt år brukar ju också betyda lite utav en ny början! Jag har inte lovat mig själv några nyårslöften som jag ändå inte kan hålla. Jag måste säga att jag är NÖJD med mitt liv just nu och jag ser ljust på framtiden! Jag är driven och har ambitioner som jag senare i livet tänker göra till verklighet. Men allt har ju sin tid som det så vackert heter.


Det nya året firade vi uppe i sälen med mamma o pappa & en hel del vänner och julen sov var Alex första jul har också dokumenterats med både foton och videokameran! bilder kommer när jag lagt in dem i datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0