Hemligheter, Härmapor & Den svenska avundsjukan!

Japp! JAG vet en hemlighet! Hihi och jag vill SÅÅÅ gärna skvallra för det är en kul och bra sak. Det var på tiden om man säger så! Tihi MEN jag har lovat och svärt heligt att inget säga. Så så får det bli! Inte ens P vet... Det bubblar innom mig när jag tänker på det och vet inte hurmånga gånger som jag varit nära att försäga mig! Men nog om det annars så är det snart ingen hemlis mer! =/

MÅSTE bara säga att jag är så trött på härmapor som aldrig kan komma på något eget! Men det är klart att det är lätt att pulsa genom snön när någon annan redan har gjort det innan! Man kan väl säga att det hänger ihop lite med den här berömda Svenska avundsjukan! Om inte jag får så får inte du och om DU får så ska jag också HA (gärna likadan) Annars tänker jag inte gilla dig!! Hummm Jag ska väl ogärna medge att man själv också drabbas utav avundsjuka då och då. För att livet är ju trotts allt inte rättvist! Men borde det inte vara ROLIGARE ATT TÄNKA SJÄLV? Man kan ju vara så mycket stoltare då, och nöjdare? Bara en tanke...

I morgon så är P ledig från jobbet. Vi ska nämligen in till Örebro med Alex på undersökning i morgon och jag HOPPAS verkligen att det är som det ska... Anledningen till all denna ståhej är för att när Alexander var nyfödd så fick han skak attacker som nästan såg ut som anfall. Det såg lite leskigt ut i alla fall. Dom tittade sockret men det var ok. De glesnade av och kom mer och mer sällan. När han var cirka 2-3 månader så var de borta helt och ingen tänkte längre på det där. Ingen förklaring fick vi häller till vad det skulle kunna vara. Men nu under senare tid så har det kommit tillbaka. Så nu ska vi göra en mätning på hjärnan för att se om det kanske är epilepsi eller om de är någon fix idee som han själv har börjat med då det ofta kommer när han är upprörd eller gör något som han inte vill. De är heller inte lika kraftiga som de var när han var liten men ändå. Ska bli skönt att det tittas upp i alla fall! Under testet i morgon så ska Alexander sova. Och han får inte sova i bilen på vägen in heller. Hummmmz Undrar jag hur det ska gå... Håll nu tummarna för vårat lilla hjärta här nu i morgon!! ♥

Tack Sara jag ska försöka att hänga i nu! Haha det är så svårt när man inte skrivit på länge, dels att veta vad man ska skriva eller att ens komma ihåg ATT man ska skriva. Hoppas att ni har haft det fint under Jul & Nyår... Kankse kan ses någon dag när det är lite mildare ute så hundarna kan busa av sig lite =) Det skulle mina älska nu för dom är så himmla rastlösa. Stackarna inga promenader har det blivit nu när det varit så här kallt! Chanti fryskottan hinner inte ens göra båda sina behov när hon är ute, utan måste gå in och värma sig imellan. Annars så blir hon steloppererad och man får gå och hämta henne och bära in henne. Stackars små liv! =) Till Våren så får vi styra riktig DP träff tycker jag! =) Kram på er från oss!

Måste också passa på att säga GRATTIS till min ÄLSKADE MAMMA!!! Hon fyller 50 ÅR i dag! Puss Puss jag älskar dig!!

Och Grattis även till Idgies dotter Elin som fyllde 5 i dag! Grattis till Adam Lindgren som blev ett år närmare gubbe idag! Och sist men inte minst Grattis Caroline Andersson som också plussat på ett år idag! Hipp Hipp HURRA!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

det tycker jag absolut. Mina grabbar behöver lite DP-kärlek;) de har haft det rätt tråkigt i vinter tror jag. Inga långpromenader och en familj som bara ska renovera..

Hoppas allt gått bra med lillkotten!!!

2010-01-14 @ 13:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0