Handikappad!

Jag känner mig handikappad utan min iphone! Tänk så fort man skaffar sig vanor! Jag känner mig helt offline och kommer på mig hela tiden med att jag vill andvända den! *suck* Men killen på telia sa att för hoppnings vis så har jag fått tillbaka den eller en ny om en vecka... O det går ju fort! =)

I dag så har vi varit o hälsat på J, E var också där o hälsade på. Det var trevligt trotts en över trött A!!

På vägen hem så stannade vi till & köpte med färg så nu ska bara sekritären målas en gång till så är det klart!! Känns skönt att få det gjort nu finaly!!!!

Sedan har jag varit så duktig och varit på fotbollsträning i dag! Det var J som släpade med mig & det var faktiskt riktigt roligt! Ett gäng mammor som gått ihop & spelar! mee like... Blir säker fler gånger...

Nu sängen för i morgon kommer jag att vara ännu mera handikappad! TRÄNINGSVÄRK!! känner mig redan stel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0