Frustrerad!!!

I helgen som var nu så har jag jobbar Lördag kväll och söndag. Igentligen så skulle jag ha slutat klockan 15,30 men eftersom vi hade inventering på Måndagen så jobbade jag över och kom hem runt klockan sju i stället. Det är bra för att vi kan behöva lite exttra klirr i kassan! =) Sedan så var jag varmt välkommen tillbaka på Måndag morgon för att hjälpa till med inventeringen! Så upp med tuppen och klockan 7 var jag på jobbet! Efter det så gick färden mot DFS för att plocka ut de sista sakerna ur lokalen! Så nu har jag inte kvar den längre då jag inte utnyttjade den speciellt mycket. Och så ska jag ju börja att jobba nu igen så det blir ju inte så mycket tid till övers heller. Men jag ska försöka att hålla på lite ändå!

I går så var lillebror här en sväng och han hade köpt en present till A. En drekt från New York Giants fotbollslag! Han var ju i USA under Jul och nyår. Jag är inte avis alls!!!

I dag har vi haft röjjar dag i vårat "skräprum" och i morgon blir det att åka o köpa vit färg så att jag kan måla klart sekritären och ställa i ordning där uppe!

Är så SUR!!! Min telefon pajjade i dag så i morgon blir det raka vägen ner till Telia för att prata med dom!!!

Grrrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0