tvingad!

I går så kom det tre st fack reprecentanter till jobbet och ville prata med alla oss som inte var med i facket! De ställde lite frågor om man skulle vilja ha bättre lön? Om man ville jobba när de andra strejkade osv... Som att man hade någt val när två st stod över en som hökar o blängde medans den tredje använde sin väl inövade försäljnings taktik! På något sätt så påinnde hon mig om låten Anna från Arlöv med nationalteatern! Stor besstämd och lite skuldkänslor fick man ju för att man INTE var med... För man ska ju vara solidarisk! Så nu är jag allså medlem jag också.

I dag skulle vara min lediga dag men alla ni som jobbar på kronhallen vet ju att så inte är fallet! Micke ringde här för en halvtimme sedan och frågade om jag kunde komma och jobba idag! Så 1500-21.15 passet är mitt i kväll! =) Det är ju bra för jag känner att slantar är mer än välkommna just nu!

I morgon så ska vi till saxin med Alexanders ärr på rumpan och fota det så får vi väl se vad vi får för ersättning! Måste fixa alla försäkringspappren till det också...

Hade tänkt att hälsa på någon idag men får väl strunta i det. Det blir städ idag på förmiddagen i stället! Har en hel del med tvätt som måste tas tag i då det  varit slött på den avdelningen ett tag...

Hoppas att du har det skönt i Thiland F! Men kom snart hem igen! Miss u at work! =)



SNÄLLA SKAFFA ETT EGET LIV! JAG MÅSTE SLUTA ATT STÖRA MIG!!! MEN DET ÄR SVÅRT...

Om mina vovvisar inte hoppar över det här löpet också så har vi fortfarande valp planer! Vi får prata mer om det någon dag Sara! Tycker att det e så konstigt att jag inte ser någon tendenst till löp med tanke på att den borde komma snart =/ skulle vara så kul med små puppisar!=)

Nu ska Alex vila och jag ska göra mig i ordning... Sedan är det på med städ handskarna!

Det var kul att V ringde igår! Var så längesedan vi hördes, det måste bli oftare!

Kommentarer
Postat av: gotlänning, sambo & foto

Precis! Inte alls roligt.

Hur är det idag?

2010-02-10 @ 10:43:24
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: f

ar ju kul att iaf en saknar mig pa jobbet ;D

2010-02-18 @ 07:01:38
URL: http://minimicro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0