Sökes...

Vi sitter här hemma och pyzzlar med kök ritar program... Jag undrar om det finns någon liknande variant på kill program. Lägg till och ta bort egenskaper.... Lägg till: Snällare, plocka, diska, städa, byta bajsblöjor oftare, gladare, tja jag kan nog fortsätta på den listan... Men vill inte vara en FÖR stor glädjedödare såhär på alla hjärtans dag! Ta bort: Förmågan att kunna lägga fötterna på bordet, inte ALLTID pilla på iphonen... (Mr. Iphone) LATHETEN. Det DÅLIGA morgonhumöret! Tja samma med den här listan tror jag! Eventuellt om någon har lite ork till salu så kan jag kanske köpa det och ge till han i alla hjärtans dags present... Jag vet inte! Får kli utslag om jag måste fortsätta att lyssna på meningen " ja inte nu, jag gör det sen" mycket mera nu!!! Det är bara att inse att allt i livet inte är roligt. Utan det mesta är sysslor som man måste utöva, för att de roliga sakerna ska vara just roliga! Hoppar man över syslorna så har man enligt min mening inte gjort sig förtjänt av det roliga... P i morgon vill jag ha nya lakan i sängen! OCH INGA UNDANFLYKTER HANN JAG SÅ HINNER DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Life's a BITCH and then you die!


I dag har jag jobbat.. Det har varit min helg den här helgen... Det har rullat på som vanligt! Har faktiskt varit kul på jobbet den här veckan då jag fått höra av flera olika att det är skönt att jag är tillbaka! Det måste ju vara ett bra betyg! Måste ju betyda att jag är bra på mitt jobb! =) Måste sätta mig och beställa varor i kväll också sådant som inte fanns på lager förra veckan! *suck* Hatar merjobb! Sen tänkte jag framkalla lite kort på Alexander!

Varför funkar det inte att mobilblogga för mig längre? Än sak till som STÖR MIG! Vill att det ska funka! Något som skulle vara ännu bättre skulle vara om blogg.se skulle vilja göra en App direkt på appstor som man kunde ladda ner till sin iphone! Då skulle jag bli superglad.

I morgon så står monster pass på schemat.. jobbar 11,30-21,15... Men pengarna behövs värkligen nu så ska inte klaga!

Japp snart så är ju beach 2010 här så om jag o F ska nå våra mål så får vi sätta fart! När du är hemma igen gumman så kör vi STENHÅRT! =P


GLAD ALLA HJÄRTAN DAG ALLA! =)


Kommentarer
Postat av: liten men söt endå

på min kill-lista finns det bara ett krav: inte vara helt jävla CP....

2010-02-16 @ 13:26:02
Postat av: f

behover inte anns saga att det ar bra att du ar tillbaka pa jobbet for de har jag tjatat om anda sen du gick hem, haha. bara 5 dar sa ar jag hemma igen, da jevlar =D

2010-02-18 @ 06:57:35
URL: http://minimicro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0