Nu igen...

Ja nu har jag varit sådär dålig på att skriva på ett tag igen...
Vi har ju somsagt haft kalas för lill killen som nu mera är 1åring... Det känns som att jag inte har gjort annat än att fika i en hel vecka nu! Men så får det väl vara! I dag så har P varit på BVC med Alexander för första gången. Han skulle få vaccination idag så jag hoppas att det gått bra! Ska snart ringa hem för att kolla läget! =) Sitter på jobbet nu och har min sista rast! Jag tänkte att hemma så blir det ju aldrig av att jag bloggar så nu gör jag det här.. Finns ändå inget att göra såhär sista rasten när alla gått hem!

Förra veckan på Onsdagen (Alexs födelsedag) Så hade vi familjegrupps träff! Jag såg verkligen fram emot att få träffa alla mammor och barn igen då det händer så mycket hela tiden nu! Är så kul att följa utväcklingen! Dessutom så har vi haft en så bra grupp så det känns trist att nästa gång kommer att vara sista gången! I alla fall nu ska jag komma till saken... Det var bara VI som kom! =( Synd men jag förstår de andra! Det hade ju snöat som besatt här hemma och det gick knappt att ta sig fram!

I dag så var vi på stan innan jag skulle till jobbet. Vi hittade ett par nya snygga jeans till P! Sedan så fick han ju ett par nya jeans av mig för 2 veckor sedan också! Han skulle behöva några nya t-shirt också.  Sedan så har P gjort en sån knasig grej men det ska jag ta kort på och lägga ut! Så återkommer om det =P

Skulle till lillaW innan jobbet för att lämna tillbaka ett par byxor som vi fått dublett utav. Men de hade ju inte öppet på Måndagar! *suck* När jag för en gångs skull tog mig för att svänga förbi!

I går var jag tvungen att KLAGA! Hade en stor beställning som jag la igår kväll till Perfect Home. Men jag blir så trött på när de strular med sitt lager... Finns aldrig det som jag ska beställa så att jag måste be mina kunder att vänta! Grrrrr så då tog jag mig faktiskt i kragen och skickade ett argt mail! Det har varit såhär så länge nu så jag var tvungen att säga vad jag tyckte!

Nu dax för jobb igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0