Magsjuka..

Fyyyy jag vill intye ha så håll er borta med alla basiluskerna! Vägrar att bli smittad av denna spysjuka!!! I förrgår så gick N hem här i från jobbet för att hennes barn var dåliga. Och så hade S:s man fått åka hem från jobbet för att han var dålig! Nej Fyyy säger jag bara!

Alla som är dåliga håll er BORTA!!!


Nej vad säger du I ska vi boka Lördag kväll med mys och tjejsnack? Behövs känner jag! Jag är sugen på att bara gosa ner mig med en filt att ha det gött så har du inga andra planer så hör av dig! Om du inte dlivit mördad över elräkningen!

Idag så har Alexander klippt sig för första gången. Eftersom att jag fick jobba idag så fick vi planera in lunchen så att jag kunde förlja med. Gick in till F på nya Hårverkstan här bredvid och han var så duktig så!!! Satt så snällt i stolen. Ska försöka att ta en bild på han i morgon då han sover när jag kommer hem! =(

Nu ska jag jobba vidare innan jag får gå hem och vila. I morgon kanske det blir monster pass... Micke var här förut och mumlade något om 09,00-21,15 imorgon?... Alla är verkligen sjuka känns det som...



 


Kommentarer
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

ok. är de inte roligt att jobba?

2010-02-18 @ 16:57:15
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: f

snart ar jag hemma igen o vill jobba jobba jobba!! kan i kora vara jobbrace tillsammans =D

2010-02-19 @ 03:40:45
URL: http://minimicro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0