Maddola

Tja vad säger man rullar inte dagarna på som man vill på jobbet så får man ju förgylla dem best man kan! Haha Madde har i alla fall livlig fantasi må jag säga... En bit ingefära och ett litet päron då ska vi se vad vi med dessa kan göra?! snart dax för ett kvälls skift tillsammans... Får se hur det slutar?! Nu måste jag slänga mig i duschen för O hiva mig iväg... Har precis varit ute o skottat... Suck fuck vad snöööö det kommer... Tur att jag har en spade i bilen då jag säkert får skotta mig ut från Ica i kväll...

Kommentarer
Postat av: Sara

Halloj där! Vår dator är på lagning så jag har en dålig lånedator utan mina favoriter=) Kom på att jag missat att kolla in här på länge o såg att du skrivit den 10e. Vi får hoppas att lillrumpan börjar löpa snart. Om det blir samma som sist får vi väl testa att "umgås lite ändå"om hon verkar på g för det kanske blir "tyst löp"? Ja vad skoj det vore med bebisar. Antar att dina småttingar är lika nöjda som mina över snön. Eddi fick köldkramp i 3 tassar samtidigt förut så att han ramla i snön stackarn.. Vi hörs!!

2010-02-20 @ 22:48:23
Postat av: madde

vilken pudding jag är. tycker ingefäran klär mig =)

2010-03-02 @ 19:49:35
URL: http://maddiseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0