Ultraljud...

Japp idag är det dax! Idag ska vi på ultraljuds undersökning. Men det är inte första gången som vi ser den lilla sparkaren. Vi har ju redan gjort ett ul i samband med kub testet. Som förresten såg bra ut! ska se om jag kan fixa in en bild på den lilla krabaten senare idag! =)

I kväll så tänkte jag att vi skulle göra lite julgodis hela familjen. får se hur det går om det slutar i kaos... =) Våran väldigt bestämda sån ska självklart få varamed så det slutar kanske med choklas i hela köket! Tänkte att vi skulle koka lite knäck och göra lite marsipan figurer att doppa i choklad. Mer avanserat än så blir det inte.. Knäck kokandet tar jag nog hand om själv.

Måste komma ihåg att skriva ett brev till Vertinären också angående Chantis livförsäkring. Det blev självklart strul med det.. Hoppast att det går att lösa! Det var ju det sista jag ville tänka på nu efteråt. Och speciellt såhär nära julen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0