God jul..

All over again! Idag börjar vi dagen med en julfrukost hemma hos fam Waara. Med trevligt sälskap och gröt! =) L tjatar varje år på att vi inte ska köpa någon julklapp till henne. Men självklart så kan vi ju inte komma tomhänta! Det är helt enkelt inte rätt! Varje år har hon fått något som hon behöver... Men i år så blev det ingen nödvändighet, utan rogivande i stället! Hoppas att hon kommer att gilla den! Efter det måste vi åka förbi bankomaten.. Det får vi INTE GLÖMMA! Sedan bär det av ner till DFS för ännu mera julfirande! =)

Vi har fått sålt våran barnvag och jag hoppas att S & E ska bli nöjda. Det känns lite trist då jag älskade min vagn. Men då jag känner mitt barn aldeles för bra för att veta att det aldrig kommer att funka med bara en vagn och ståplatta. Så måste vi ju uppgradera till en syskonvagn! Så nu börjar det bli dax att börja leta på riktigt och beställa en då leveranstiderna är så långa! 12V ca. Och man vill ju få hem vagnen någon vecka innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0