Ny dator =)

Mee Happy, och fattig kan man väl kanske också säga.. Den här veckan har det blivit mycket shopping.. Men jag gillart! =) Vi sålde ju bilen..



Och har köpt en "ny" igen.. en likadan som den här..



Vi har också passat på att köpa nya sängar till oss själva! =) Det har vi pratat om så länge och nu slog vi äntligen till..


Så nu sover även vi som kungar! Ska bara klura ut vilken typ av sänggavel jag vill ha till den!
Och sist men inte minst så har jag köpt en ny dator!.. Så nu blir det inge shopping på ett tag =/ Men jag är super nöjd då vi lyckades att göra 3 klipp!


Wiiii synd att man inte har såååå mycket tid som man vill ha framför datorn nu när man har en ny... Men nog om det nu!

I Onsdags så var jag hemma hos M&A och det var trevligt... Tack så mycket för en bra kväll alla inblandade.. I helgen så har D & M varit här med husvagnen o kampat på våran tomt och det var också väldigt trevligt! =) I går eftermiddag så var vi hemma hos mammi o pappi o hälsade på, min lillebror hade fått komma hem över helgen och han bor hos mamma och pappa då. Skönt att se att det går åt rätt håll! I går kväll så åkte P till A en sväng på kreftskiva o F kom hit o höll mig sällis.. Nu kallar plikten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0